۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۵۹

استاندار زنجان:

زنجان در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ جزو ۱۰استان برتر است

زنجان در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ جزو ۱۰استان برتر است

زنجان-استاندار زنجان گفت: زنجان در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ به رتبه ۹ رسیده و جزو ۱۰ استان برتر قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی ظهر پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان اینکه با مجموعه اقدامات و پیگیری های صورت گرفته، استان زنجان در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ به رتبه ۹ رسیده و جزو ۱۰ استان برتر قرار گرفته است، گفت: هر کدام از بانک ها باید سهم در نظر گرفته شده برای خود را در مهلت باقی مانده کارسازی کنند.

وی با تاکید بر لزوم همکاری بیشتر بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، ادامه داد: عملکرد برخی بانک‌ها در این زمینه در حد انتظار نیست.

استاندار زنجان با بیان اینکه در سال جاری بانک های استان مکلف به پرداخت ۱۳ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع تبصره ۱۸ هستند، ادامه داد: تا پایان اردیبهشت سال آینده باید عملکرد بانک ها در استان در خصوص پرداخت این تسهیلات ۱۰۰ درصد شود.

افشارچی همراهی بانک های دولتی و خصوصی در پرداخت تسهیلات اشتغال را مورد تاکید قرار داد و افزود: بانک ها در استان لازم است بیش از میزان کنونی در موضوعات مربوط به توسعه در استان نقش آفرینی کنند.

استاندارز نجان با بیان اینکه این استان در زمینه جذب سرمایه گذاری توانسته گام های خوب و روبه رشدی را بردارد، گفت: بازدیدها از روند اجرای طرح ها، نقش تاثیرگذاری در تصمیم گیری و اراده مدیران برای حمایت از تولید دارد.

کد خبر 6048955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha