۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۱۹

استاد حوزه و دانشگاه:

منتخبین مردم در مجلس امانت دار رای مردم باشند

منتخبین مردم در مجلس امانت دار رای مردم باشند

اراک- استاد حوزه و دانشگاه قم با اشاره به اینکه برای هر کرسی در مجلس شورای اسلامی ۷۲ شهید تقدیم شده است،‌ گفت: منتخبین مجلس باید امانتدار رای مردم باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری عصر پنجشنبه در همایش نقش مردم در مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی استان مرکزی، اظهار کرد: ۴۵ سال دشمن از ابزارهای مختلف برای تخریب ارزشهای اسلامی و پایین آوردن پرچم امامت و ولایت استفاده کرده اما در این راستا به اهداف خود دست نیافته و می‌طلبد برای حفظ این ارزشها از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه روحانیت باید سیره اولیای خدا را بیش از پیش معرفی کنند، گفت: خدمت به مردم بالاترین تجارت و سعادت است و نمایندگان منتخب مردم باید هوشیار باشند.

وی افزود: برای هر کرسی در مجلس شورای اسلامی، ۷۲ شهید تقدیم شده است که انتظار است نمایندگان مجلس امانتدار رأی مردم باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز گفت: یک سوم مفاخر و بزرگان کشور مربوط به استان مرکزی هستند که مایه مباهات است.

حجت‌الاسلام هادی خلیلی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی توجه به مهدویت روز به روز در حال رشد است، گفت: باید همگان تلاش کنند از یاران واقعی امام عصر باشیم و از همه ظرفیت‌ها برای ظهور ایشان بهره گیری کنیم.

وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از سال ۱۳۵۹ تأسیس و تاکنون به وظایف خود به خوبی عمل کرده و دلیل این امر، فرموده‌های رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های مختلف است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اینکه این شورا پای کار نظام است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند، گفت: دشمن توطئه‌های زیادی برای کم جلوه دادن راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امسال به کار گرفت اما مردم شهیدپرور و ولایتمدار کشور و این استان بار دیگر با حضور گسترده خود، پرورش یافتگی مکتب امام حسین (ع) را به جهانیان نشان دادند.

کد خبر 6049003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha