۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۳۲

استاندار گیلان مطرح کرد؛

گیلان آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی

گیلان آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی

رشت - استاندار گیلان با تاکید بر لزوم برخورد جدی با افزایش خودسرانه قیمت‌ها در ماه رمضان و نوروز گفت: گیلان آماده پذیرایی از گردشگران نوروز است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی گیلان با تقدیر از مشارکت حماسی مردم در انتخابات اخیر اظهار کرد: مردم گیلان همانند گذشته در رویداد ملی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خلق حماسه کردند.

استاندار گیلان با اشاره به تلاقی ماه مبارک رمضان و عید نوروز اضافه کرد: مقدمات سفرهای نوروزی با تکریم و حرمت سپاری ماه مبارک رمضان فراهم شود.

عباسی با تاکید بر ایمن سازی راه‌های اصلی و فرعی برای تردد مسافرین و گردشگران بیان کرد: ساماندهی علائم مربوط به ایمن سازی راه‌ها در محورهای مواصلاتی استان مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم تسهیل گری خدمات سفر در ایام نوروز افزود: مسؤولان و اعضای ستاد خدمات سفر با تمام توان زمینه را برای پذیرایی و استقبال از گردشگران و مسافران فراهم کنند.

استاندار گیلان از بهره برداری باقیمانده آزادراه رشت _ قزوین با حضور رئیس جمهور خبر داد و اضافه کرد: پروژه باقیمانده آزادراه رشت _ قزوین هفته آینده با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسد.

لزوم رعایت شئونات اسلامی در ایام ماه مبارک رمضان

عباسی با تاکید بر لزوم رعایت شئونات اسلامی در ایام ماه مبارک رمضان بیان کرد: حفظ حرمت و آداب اسلامی در ایام ماه مبارک رمضان از گردشگران انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه گیلان آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی با حفظ حرمت رمضان است، افزود: اماکن اقامتی، پذیرایی، هتل‌ها و بومگردی ها در حفظ حرمت ماه رمضان کوشا باشند.

استاندار گیلان با اشاره به گردشگری بودن این استان تصریح کرد: مقدمات تأمین آرد و نان برای مسافران و شهروندان در گیلان فراهم شود.

عباسی از برپایی نمایشگاه‌های بهاره و صنایع دستی در گیلان خبر داد و اضافه کرد: برپایی غرفه‌های فروش محصولات بومی گیلان به ویژه صنایع در ایام نوروز بسیار اهمیت دارد.

وی با تاکید بر نظارت ویژه از بازار رمضان در گیلان افزود: با افزایش خودسرانه قیمت‌ها در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان برخورد جدی می‌شود.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم پای کار آمدن فرمانداران و شهردار در ستاد تسهیلات خدمات سفر تصریح کرد: عملکرد مدیران و بویژه فرمانداران در خدمات سفرهای نوروزی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

عباسی با تاکید بر شناسایی و علامت گذاری مسیرهای خطرآفرین در محورهای گیلان بیان کرد: مسیرهای خطرآفرین برای گردشگران و مسافران نشان گذاری شود.

کد خبر 6049023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha