۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۲۸

رییس کل دادگستری مازندران:

۴۰ درصد به فضای اداری دادگستری های مازندران افزوده شد

 ۴۰ درصد به فضای اداری دادگستری های مازندران افزوده شد

ساری- رییس کل دادگستری مازندران گفت: طی پنج سال اخیر ۴۰ درصد به فضای اداری دادگستری های استان اضافه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صادق اکبری عصر پنجشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی دادگستری استان در ساری و تنکابن، برقراری قسط و عدل را مأموریت مهم قوه قضائیه عنوان کرد و افزود: با پیروزی انقلاب و استقرار نظام اسلامی، تحولی شگرف در پروژه‌های عمرانی قوه قضائیه در سراسر کشور صورت گرفته است.

رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه با اشاره به افتتاح ساختمان‌های قضائی در ساری و تنکابن، اظهار کرد: پروژه مجتمع قضائی ساری به مساحت ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع در زمینی به متراژ ۱۲ هزار متر مربع و همچنین دادسرای عمومی و انقلاب تنکابن به مساحت دو هزار و ۵۰ متر مربع در زمینی به مساحت دو هزار و ۷۰۰ متر مربع احداث شده است.

حجت الاسلام اکبری، اعتبار صرف شده برای احداث دو پروژه مذکور از محل اعتبارات داخلی قوه قضائیه و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای را حدود ۱۵۰ میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: طی ۵ سال اخیر بیش از ۴۰ درصد به فضای اداری دادگستری‌های سراسر استان افزوده شده است.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: ان شاء الله با پیگیری‌های صورت گرفته شاهد احداث و بهره برداری ساختمان‌های بابل و محمودآباد نیز در آینده نزدیک خواهیم بود تا خدمت رسانی به مردم شریف استان در فضایی مناسب صورت گیرد.

کد خبر 6049092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha