۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۵۴

فرماندار نمین:

نمین آماده میزبانی از گردشگران نوروزی است

نمین آماده میزبانی از گردشگران نوروزی است

نمین ـ فرماندار نمین گفت: بر اساس برنامه ریزی‌ها و تمهیدات اتخاذ شده هیچ گونه نگرانی در تامین میوه شب عید در آستانه نوروز و اقلام ضروری در ماه رمضان در شهرستان نمین نخواهیم داشت.

طیب امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی در طول ایام نوروز برای خدمت به گردشگران در آمادگی کامل خواهند بود، اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا مراسم نوروز و ماه مبارک رمضان طبق دستورالعمل کشوری برگزار گردد.

وی با تاکید بر اینکه اولویت توزیع اقلام ضروری با تعاونی‌های روستایی است، خاطرنشان کرد: برای توزیع هر چه بهتر میوه شب عید و دسترسی آسان‌تر شهروندان به میوه مورد نیاز، به تعداد کافی مراکز توزیع در سطح شهرها و بخش‌های شهرستان در نظر گرفته شده است.

این مسئول با اشاره به تأمین آرد مورد نیاز در تعطیلات عید نوروز گفت: اقدامات لازم برای افزایش سهمیه آرد در ایام ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید نوروز در نانوایی‌های سطح شهرستان نمین انجام یافته است.

امینی افزود: تیم‌های ستاد تنظیم بازار در سطح شهرستان به صورت منظم تا ۲۵ فروردین گشت زنی و بازرسی‌های لازم را در خصوص قیمت فروش و نحوه عرضه کالاها را انجام خواهند داد.

فرماندار شهرستان نمین با بیان اینکه هتل و واحدهای بوم گردی سطح شهرستان آماده پذیرایی از مهمانان هستند، تصریح کرد: آموزش و پرورش شهرستان نمین دو مرکز رفاهی برای پذیرایی از معلمان برای ایام نوروز آماده کرده است.

کد خبر 6049101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha