۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۵۹

جانشین نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفان:

محتواهای مفیدی در اردوهای راهیان نور ارائه شود

محتواهای مفیدی در اردوهای راهیان نور ارائه شود

اهواز- جانشین نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفان گفت: در اردوهای راهیان نور با ارائه محتواهای مفید و سازنده به قشر نوجوان و جوان، پیوند مستحکمی میان دفاع مقدس و نسل امروز برقرار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام کریم سرافراز عصر امروز پنجشنبه ضمن حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید بدانیم که یکی از مصادیق بارز جهاد تبیین، برگزاری اردوهای فرهنگی راهیان نور است.

وی اضافه کرد: بدون انجام کارهای تبیینی و به ویژه تبیینِ درست، هیچ فکر و اندیشه‌ای نیز رواج عمومی پیدا نخواهد کرد و باید با تمام توان و تخصص خود به تبیین عظمت و بزرگی کاری که شهدا و رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس انجام دادند، اقدام کنیم.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفان، حضور میلیونی کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس را یکی از جلوه‌های پاسداری از دلاوری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: در اردوهای راهیان نور با ارائه محتواهای مفید و سازنده به قشر نوجوان و جوان، پیوند مستحکمی میان دفاع مقدس و نسل امروز برقرار می‌شود.

وی، اردوهای راهیان نور را یک سنگر محکم در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمن عنوان و بیان کرد: دشمنان در سالیان اخیر با تمام توان و امکانات خود، تلاش‌های مذبوحانه‌ای را در راستای کم‌رنگ جلوه دادن ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس انجام داده است.

کد خبر 6049116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha