۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۰۷

امام جمعه بهاباد:

حرمت ماه رمضان در ایام نوروز نگه داشته شود

حرمت ماه رمضان در ایام نوروز نگه داشته شود

یزد- امام جمعه بهاباد با اشاره به حلول دو بهار طبیعت و قرآن گفت: رمضان ماه انسان‌سازی است که مسلمانان باید از این ماه مبارک و معنوی به خوبی در جهت تهذیب و تحول درونی خود استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه‌های نمازجمعه بهاباد با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی برای توسعه و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف است، اظهار کرد: باید این فرهنگ در جامعه گسترش داده و حجاب و عفاف در جامعه مدیریت شود.

امام جمعه بهاباد بیان کرد: روزه خواری در ملأ عام جرم محسوب می‌شود و انتظار می‌رود آحاد جامعه نسبت به حفظ حرمت روزه‌داران اهتمام ورزند.

ابراهیمی بشکانی همچنین هفته منابع طبیعی را گرامی داشت و بر کاشت نهال و درخت برای سرسبزی طبیعت تاکید کرد و افزود: فرهنگ حراست از منابع طبیعی در جامعه نهادینه شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از حضور حماسی و پرشور مردم ولایتمدار و انقلابی بهاباد در انتخابات یازدهم اسفند قدردانی کرد و با تبریک به منتخبان ملت در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری افزود: انتظار داریم در راستای ایفای نقش و وظیفه اصلی خود حرکت کرده و با هم افزایی مشکلات و مسائل را برطرف کنند و با وحدت و انسجام دنبال حل مشکلات باشند.

ابراهیمی بشکانی با اشاره به تلاش دشمنان برای کاهش زیر ۲۰ درصدی مشارکت مردم در انتخابات گفت: مشارکت بیش از ۴۰ درصد عملاً شکست دشمنان داخلی و خارجی را رقم زد.

وی همچنین با اشاره به جاری شدن سیل در بخش‌هایی از استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: از عموم همشهریان و مردم سخاوتمند بهاباد درخواست داریم تا حد توان با کمک‌های خود به یاری سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان بشتابند.

به مناسبت هفته منابع طبیعی ضمن برپایی میز خدمت در نمازجمعه، اقدام به توزیع نهال زیتون به یاد شهدای غزه شد.

کد خبر 6049563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha