۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۴۶

امام جمعه موقت شهرکرد:

معیشت مردم در ماه مبارک رمضان مد نظر قرار گیرد

معیشت مردم در ماه مبارک رمضان مد نظر قرار گیرد

شهرکرد-امام جمعه موقت شهرکرد گفت: برای معیشت مردم به ویژه در ایام رمضان و نوروز هم تلاش‌هایی انجام شده تا امور زندگی مردم تسهیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم فاطمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: اروپا در مسیر دموکراسی، اشتباهات بزرگی داشت ولی جامعه اسلامی در این مسیر باید اخلاق مدار باشد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات تصریح کرد: درصد مشارکت نشان داد، با وجود هجمه و تبلیغات دشمنان انتخابات به خوبی و شایسته برگزار شد و باید از عوامل برگزاری این حماسه قدردانی کرد.

حجت الاسلام فاطمی با اشاره به اینکه هرچند بحث دموکراسی، انتخابات، مجلس و پارلمان از غرب گرفته شده است اما قبل از این مغرب زمین این موارد را مطرح کند اذعان کرد: در قرآن کریم بحث شورا مطرح شده و سیره و روش حکومت داری حضرت محمد (ص) و امیرالمومنین علی (ع) بهترین شیوه به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: در برگزاری انتخابات غرب بداخلاقی‌های زیادی صورت می‌گیرد، آن‌ها در این مسیر اشتباه‌های بزرگ و آبروریزی‌های زیادی در تاریخ دموکراسی غرب انجام دادند که در شأن جامعه اسلامی نیست و این جامعه باید همه کارها را با آبرو، صفا و صمیمیت انجام دهد.

حجت الاسلام فاطمی همچنین به ماه رمضان و عید نوروز اشاره کرد و گفت: مسئولین به فکر معیشت مردم باشند و سعی کنند امور زندگی مردم تسهیل شود.

کد خبر 6049585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha