۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۰۰

امام جمعه کازرون:

دشمنان به امنیت انتخابات در ایران اعتراف کردند

دشمنان به امنیت انتخابات در ایران اعتراف کردند

کازرون- امام جمعه کازرون با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات یک کار ارزشمند و سرمایه برای کشور است، گفت: امنیت انتخابات ما سرآمد اخبار جهان بود به طوری که دنیا نیز به آن اعتراف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر اظهار کرد: اتصال به خدا اهمیت زیادی دارد و هرکس رابطه خود با خدا را درست کند خدا امورات او را عهده دار می‌شود.

امام جمعه کازرون تصریح کرد: بنا به فرموده امام رضا (ع) در این چند روز باقیمانده ماه شعبان زیاد دعا نمودن، تلاوت قرآن کریم، توبه و استغفار بسیار مهم است تا ماه رمضان به شما رو کند و هرچه دعا کنیم رابطه ما با خداوند مهربانانه‌تر می‌شود.

وی تاکید کرد: در ماه مبارک رمضان همه مردم چه آنهایی که موفق به روزه گرفتن می‌شوند و چه کسانی که موفق نمی‌شوند روزه بگیرند مهمان خدا هستند و و بهره‌مند می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین صباحی با اشاره به اینکه امنیت انتخابات ما سرآمد اخبار بود به طوری که دنیا به آن اعتراف کرد، اشاره کرد: حضور مردم در انتخابات یک کار ارزشمند و سرمایه برای کشور و انتخابات همانند یک خون تازه برای کشور انجام می‌شود.

وی بیان کرد: علی‌رغم جنگ تبلیغات دشمن برای عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و جنگ جهانی رسانه‌ای و تحریم‌ها با هدف سرد کردن مردم، با ثبت مشارکت بالای ۴۱ درصد حماسه‌ای تازه آفریدیم.

صباحی گفت: نمایندگان منتخب مجلس تا وقتی در راه اصول انقلاب، امام، شهدا، مبارزه با استکبار و حمایت از مستضعفان باشند از حمایت ۱۰۰ درصدی همه مسؤولان و مردم برخوردار خواهند بود.

امام جمعه کازرون ادامه داد: با توجه به نزدیکی به عید نوروز مواظب فقرا باشیم و کاری کنیم که همه را خوشحال کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین صباحی همچنین با توجه به نزدیک شدن به ۲۲ اسفند روز بنیاد شهید اظهار کرد: شهری که ۱۳۰۰ شهید دارد شهر شهدا است و افتخار می‌کنیم در شهری هستیم که و رنگ و بوی شهدا می‌دهد.

کد خبر 6049592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha