۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۴۸

فرمانده انتظامی‌خراسان رضوی:

دشمن برای تحریم انتخابات برنامه‌ریزی کرده بود

دشمن برای تحریم انتخابات برنامه‌ریزی کرده بود

تربت حیدریه- فرمانده انتظامی‌خراسان رضوی گفت: دشمن برنامه گسترده‌ای داشت تا مردم انتخابات را تحریم کنند و برای این هم هزینه هنگفتی صرف کرده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم پاسدار محمد کاظم تقوی پیش از ظهر شنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی شهرستان تربت‌حیدریه که در محل سالن شهید تندگویان شرکت نفت تربت حیدریه برگزار شد، اظهار کرد: دشمن برنامه گسترده‌ای و هزینه هنگفتی کرد تا مردم انتخابات را تحریم کنند، در عین حال ملت ایران در ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند ۲ بار دشمن را مأیوس و ناامید کردند.

فرمانده انتظامی‌خراسان رضوی تصریح کرد: شهرستان تربت‌حیدریه در اغتشاشات اخیر یکی از شهرهای خوب و آرام استان بود و این آرامش مرهون مردم انقلابی و بصیر و نیروهای انتظامی و امنیتی بود، در عین حال اگر شرایطی مانند جنگ ترکیبی سال گذشته رخ دهد بازهم عوامل انتظامی با عطوفت و با اقتدار در کنار مردم و در دفاع از ارزش‌ها پای کار هستند.

وی گفت: نیروی انتظامی در اوج اقتدار باید خادم مردم باشد، در عین حال هر هفته به صورت میانگین ۲ شهید تقدیم انقلاب اسلامی می‌شود و این بیانگر آن است که این نیرو توان جذب نیروهای مخلص و خدمتگذار را دارد.

تقوی اظهار کرد: عقب افتادگی در زمینه‌های مختلف فراوان است، اما در سال گذشته ۴ میلیون پاسخگویی به تماس‌های ۱۱۰ داشتیم و قریب به ۱۵۰ هزار خدمت در پلیس‌های تخصصی در سطح استان به مردم ارائه شده‌است.

فرمانده انتظامی‌خراسان رضوی افزود: همچنین قریب به ۵ هزار نیروی پلیس در استان فاقد مسکن هستند و برخی از پیشکسوتان این نیرو نیز مسکن ملکی ندارند و نتوانستیم کمک چندانی به آنها بکنیم.

وی ادامه داد: اگر به برنامه‌های دولت و توسعه نگاه کنیم امکان رفع این معضل نیست، لذا یک کار جهادی در داخل شهرستان می‌طلبد تا فرمان ولی امر مسلمین را اطاعت کنیم و جایز نیست در این خصوص بهانه‌تراشی شود، لذا حداقل فردی که مأموریتی برای تأمین امنیت دارد نباید نگران خانواده باشد.

کد خبر 6050238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha