۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۱۸

استاندار فارس:

عملکرد دستگاه‌ها در خدمت به نماز در سامانه‌ای ارزیابی شود

عملکرد دستگاه‌ها در خدمت به نماز در سامانه‌ای ارزیابی شود

شیراز - استاندار فارس از معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس خواست تا نسبت به راه اندازی سامانه‌ای برای ارزیابی انجام وظایف اختصاصی دستگاه‌ها در جهت اقامه نماز اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدهادی ایمانیه ظهر شنبه در نهمین اجلاس استانی نماز که با حضور محمد حسین رضایی دستیار رئیس جمهور در امر نماز با عنوان «نماز نسل نو با رویکرد بر نقش مدرسه، مسجد و دانشگاه» برگزار شد، با قرائت آیه‌ای یادآور شد که نماز برترین بازدارنده از منکرات در جامعه است.

استاندار فارس با بیان اینکه، اگر راهکاری برای مشکلات می‌جویم عقل ایجاب می‌کند که به پیشگیری بیندیشیم و نماز قوی‌ترین، وسیع‌ترین و عمیق‌تری راهکار است افزود: اقرار می‌کنیم آنچه شایسته نماز بود بجا نیاوردیم، اما جای بازگشت وجود دارد و در این مسیر آماده‌ام تا زمینه اجرای هر روشی که پیشنهاد می‌شود را فراهم کنیم.

ایمانیه به این منظور پیشنهاداتی ارائه کرد و از مسئولان ستاد نماز و استانداری خواست تا زمینه تحقق آن را مهیا کنند که یکی از این پیشنهادها راه‌اندازی سامانه‌ای برای ارزیابی انجام وظایف اختصاصی دستگاه‌ها برای اقامه نماز است.

استاندار فارس در این زمینه گفت: چنین سامانه‌ای پیشتر برای صیانت از جوانی جمعیت و حجاب و عفاف نیز در دستگاه‌های دولتی فارس راه‌افتاده و برکات خوبی نیز به دنبال داشته است.

وی از معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس خواست تا نسبت به راه اندازی چنین سامانه‌ای برای خدمت به اقامه نماز اقدام کند و ستاد اقامه نماز فارس نیز وظایف دستگاه‌های را به صورت دقیق احصا و سپس ارزیابی کند و ارتباط و هم‌افزایی ستاد هماهنگی امور مساجد و ستاد اقامه نماز نیز تقویت شود.

در این آئین از برترین‌های حوزه اقامه نماز تقدیر و از طرح شناسایی و احیا نمازخانه‌های استان فارس با کمک گزارشات مردمی با نام از نمازخانه بگو رونمایی شد.

کد خبر 6050481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha