۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۳۴

در اردبیل انجام شد؛

تجلیل از ۳۳ برگزیده جشنواره «رهاورد سرزمین نور»

تجلیل از ۳۳ برگزیده جشنواره «رهاورد سرزمین نور»

اردبیل- آیین تجلیل از برترین‌های جشنواره «رهاورد سرزمین نور» برگزار و از ۳۳ دانش‌آموز در این حوزه در اردبیل تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که عصر شنبه در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، اظهار کرد: در این جشنواره که با پاسداشت سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل برگزار شد ما سعی کردیم از برترین آثار ارسالی در حوزه‌های مختلف ادبی، هنری، عکس، فیلم، شعر و سایر بخش‌ها تجلیلی از منتخبان داشته باشیم.

شاهین عطایی هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج و توسعه فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت برشمرد و تصریح کرد: امسال ۲۱ هزار نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان زائر مناطق غرب و جنوب کشور شدند تا از مناطق عملیاتی بازدید کرده و در جریان ایثار و جانفشانی فرزندان رشید این مرز و بوم قرار گیرند.

وی گفت: در قالب این برنامه‌ها و رویدادها سعی ما بر این است تا فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را به نسل امروز و آینده منتقل کرده و بیشتر از گذشته آنها را با این مفاهیم آشناتر کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تولید محتوا را در این زمینه ارزشمند توصیف کرد و افزود: ۸۶۰ اثر امسال در قالب زائران سرزمین نور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که هیأت داوران آثار را مورد رصد و بررسی قرار داده تا از بین آنها برترین آثار را در حوزه‌های مختلف انتخاب کنند.

عطایی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این مفاهیم و تولید محتوا قطعاً به آشنایی بیشتر نسل‌های امروز و آینده از غنای هشت سال دفاع مقدس کمک خواهد کرد چرا که در این دفاع ارزشمند فرزندان برومند این مرز و بوم اجازه ندادند تا حتی یک وجب از این خاک به یغما برود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: در این مراسم تجلیل از ۳۳ برگزیده را در قالب برترین‌های جشنواره «رهاورد سرزمین نور» شاهد بودیم و در سال‌های آینده این حرکت در رشته‌های متنوع ادامه پیدا می‌کند.

کد خبر 6050708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha