۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۱۰

استاندار خراسان شمالی:

خراسان شمالی آماده استقبال از مسافران نوروزی است

خراسان شمالی آماده استقبال از مسافران نوروزی است

بجنورد_ استاندار خراسان شمالی گفت: آمادگی کامل برای استقبال از مسافران و خدمت‌رسانی به زائرین امام رضا (ع) را در ایام نوروز داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد در آئین آغاز طرح ترافیکی نوروزی خراسان شمالی که صبح یک‌شنبه در ستاد فرماندهی انتظامی خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: خراسان‌شمالی آمادگی کامل برای استقبال از مسافران و خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) را در ایام نوروز را دارد.

وی در ادامه افزود: خراسان شمالی با اجرای طرح نوروزی دستگاه‌های خدمات‌رسان و فرماندهی انتظامی با بهره‌گیری از ظرفیت تمام دستگاه‌های امدادی، با هدف تأمین آرامش خاطر و امنیت مسافرین، آمادگی لازم برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی را دارند.

استاندار خراسان شمالی ضمن قدردانی از تلاش تمام نیروها و دستگاه‌های خدمات رسان در اجرای این طرح، بیان کرد: خدمات ارزشمند این افراد علاوه بر ایجاد امنیت در اعتلا و پیشرفت استان بسیار مؤثر خواهد بود.

وی با یادآوری اینکه سال گذشته خراسان شمالی از استان‌های موفق در زمینه ماندگاری مسافران بود، بیان کرد: امسال نیز با تأمین امنیت، استفاده از ظرفیت‌ها و اطلاع‌رسانی مناسب، میزان ماندگاری مسافران در این خطه از کشور افزایش یابد و شاهد رونق اقتصادی و جذب سرمایه‌گذار در استان باشیم.

کد خبر 6051292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha