۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۱۸

رییس شورای اسلامی شهر اراک:

۳۰۰۰ اصله نهال در منطقه نورالشهدای اراک کاشته شده است

۳۰۰۰ اصله نهال در منطقه نورالشهدای اراک کاشته شده است

اراک- رییس شورای اسلامی شهر اراک گفت: ۳۰۰۰ اصله نهال و ۲۶ هزار درختچه در منطقه نورالشهدای اراک کاشته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، داود قربانی پیش از ظهر یکشنبه در آئین درختکاری در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک اظهار کرد: با توجه به اینکه کاهش آلایندگی هوا از مطالبات به حق مردم این شهر است از این رو توسعه فضای سبز شهر اراک، دستور کار ویژه مسؤولان امر قرار دارد.

رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: در راستای توسعه فضای سبز و کاهش آلودگی هوا، نوسازی و بهسازی ناوگان عمومی نیز انجام شده که انتظار است سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط نیز در این خصوص تعامل و هم‌افزایی لازم را داشته باشند.

قربانی گفت: در منطقه ۸۵ هکتاری دره گردشگری نورالشهدای اراک تاکنون سه هزار اصله نهال و ۲۶ هزار درختچه کاشته شده است و توسعه این میزان فضای سبز در سال آتی نیز با جدیت دنبال می‌شود.

شهردار کلانشهر اراک نیز در این آئین گفت: توسعه فضای سبز، روان‌سازی ترافیک و ساماندهی حمل و نقل ترافیک از جمله اقدامات ویژه در راستای کاهش آلایندگی هوای اراک است.

علیرضا محمودی افزود: مدیریت شهری اراک، برنامه‌های ویژه ای برای تأمین نیاز و رفاه حال شهروندان در سال آتی هدفگذاری کرده که با تعامل و هم‌افزایی با شورای اسلامی شهر اراک به طور حتم بودجه مناسبی لحاظ می‌شود.

کد خبر 6051477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      0 0
      تنها درخت کاشتن کافی نیست ، اصل نگهداری از درختان است.