۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۱۲

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی اعلام کرد؛

راه اندازی ۱۷ ایستگاه استقبال از مسافران در جاده‌های خراسان رضوی

 راه اندازی ۱۷ ایستگاه استقبال از مسافران در جاده‌های خراسان رضوی

مشهد- دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: از ۲۵ اسفند ۱۷ ایستگاه استقبال در جاده‌ها و محورهای اصلی استان راه اندازی و تا پایان ایام نوروز خدمت رسانی را انجام خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد موسوی اظهار کرد: با هدف خدمت رسانی شایسته به زائران و مسافران نوروزی ورودی به استان خراسان رضوی، از ۲۵ اسفند ۱۷ ایستگاه استقبال در جاده‌ها و محورهای اصلی استان راه اندازی و تا پایان ایام نوروز خدمت رسانی را انجام خواهند داد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: ایستگاه‌های خدمت رسانی که با محوریت فرمانداری‌های هر شهرستان و تحت نظارت قرارگاه عملیاتی و اجرایی خدمات سفر استان برپا می‌شود، به‌صورت مجتمعی و متشکل از سازمان‌ها و نهادهایی از قبیل علوم پزشکی، هلال احمر، اورژانس جاده‌ای، پلیس راه، نیروی انتظامی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، امداد خودرو، سازمان‌های فرهنگی هم‌چون آستان قدس رضوی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی و گردشگری، اوقاف و امور خیریه و … راه اندازی خواهد شد.

وی بیان کرد: این ۱۷ ایستگاه در محورهای اصلی استان شامل محور شمال غرب از مسیر قوچان و چناران به مشهد و محور غرب از مسیر داورزن، سبزوار و نیشابور به سمت مشهد و محور جنوب از مسیر گناباد و تربت حیدریه منتهی به مشهد و مسیرهای بالعکس ایجاد خواهند شد.

موسوی ادامه داد: در تمامی این ایستگاه‌ها فضاهایی برای سرویس بهداشتی، نمازخانه، محلی برای استراحت موقت مسافران و هم‌چنین اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری متناسب با ایام ماه مبارک رمضان پیش بینی شده است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی تصریح کرد: علاوه بر این ایستگاه‌ها در ایام نوروز در سایر محورهای فرعی و مواصلاتی استان از جمله محور تایباد، خواف، تربت جام و فریمان به مشهد، محور بردسکن، خلیل آباد، کاشمر، محور بجستان، مه ولات به مشهد، محور سرخس به مشهد، محور کلات به مشهد، محور درگز، قوچان به مشهد و سایر محورهای فرعی نیز ایستگاه‌هایی برای استقبال از زائران و مسافران نوروزی به همت ستادهای خدمات سفر شهرستان‌های مذکور راه اندازی خواهد شد.

کد خبر 6052110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha