۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۰۸

با شعار «عید همدلی برای تقسیم شادی‌ها با نیازمندان»؛

زنگ جشن نیکوکاری در مدارس خوزستان به صدا در آمد

زنگ جشن نیکوکاری در مدارس خوزستان به صدا در آمد

اهواز- زنگ جشن نیکوکاری در خوزستان با شعار «عید همدلی برای تقسیم شادی‌ها با نیازمندان» و با حضور مدیران آموزش و پرورش و کمیته امداد استان در مدرسه دخترانه توانا ناحیه یک اهواز طنین‌انداز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل کمیته امداد خوزستان عصر امروز دوشنبه در آئین زنگ جشن نیکوکاری در خوزستان تصریح کرد: جشن نیکوکاری با همکاری سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش، بسیج، صدا و سیما، مراکز نیکوکاری و همچنین مشارکت و همدلی اقشار مختلف مردم خیر و نیکوکار برگزار می‌شود.

جمال شیبه تاکید کرد: جشن نیکوکاری در مدارس خوزستان با هدف تأمین مایحتاج ۴۵ هزار دانش‌آموز نیازمند و مورد حمایت، جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی نیکوکاران در پایگاه‌های ثابت و سیار استان شروع شده و این امر همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: برای مشارکت دانش آموزان در امر کمک‌رسانی به مددجویان، پاکت‌های ویژه جشن نیکوکاری در مدارس خوزستان توزیع‌شده که از امروز این پاکت‌های به‌عنوان هدایای دانش آموزان جمع‌آوری و تا قبل از پایان سال بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه و یا ناحیه آموزش‌وپرورش توزیع خواهد شد.

شیبه اضافه کرد: کمیته امداد به صورت سراسری و با هدف ترویج خیر و احسان و جذب کمک‌های مردمی برای محرومان و نیازمندان در آستانه سال جدید برای تأمین بسته‌های معیشتی و پوشاک و لوازم ضروری خانواده‌های نیازمند و همچنین جذب کمک‌های خیران، در سراسر کشور پایگاه‌هایی را در مدارس و میعادگاه نماز جمعه در شهرستان‌ها و استان‌هایی برپا می‌کند.

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال عید همدلی است، عنوان کرد: مردم می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ کمک‌های خود را تقدیم کنند. ادارات کمیته امداد در خوزستان نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

کد خبر 6052766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha