۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۲۳

در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود؛

اعزام ۹۵ مبلغ به خانه‌های قرآن شهری و روستایی شهرستان بهار

اعزام ۹۵ مبلغ به خانه‌های قرآن شهری و روستایی شهرستان بهار

همدان-رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار از اعزام ۹۵ مبلغ در ایام ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام مهدی کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت برنامه ریزی جهت استقبال از ماه مبارک رمضان بیان کرد: با همکاری و مشارکت هیئت امنای مساجد، هیئات مذهبی، تشکل‌های دینی مردم نهاد و جمعی از نمازگزاران در هفته پایانی ماه شعبان که هفته غبارروبی و نکوداشت مساجد نامگذاری شده است کلیه مساجد این شهرستان غبارروبی و عطر افشانی شد.

وی از اقامه نماز جماعت در هر سه نوبت در ایام ماه مبارک رمضان نام برد و خاطرنشان کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با هیئت امنای مساجد در مناطق مختلف این شهرستان، در ایام ماه رمضان نماز در هر سه نوبت اقامه خواهد شد و تلاش زیادی صورت گرفته تا روستاها بدون روحانی نباشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار یادآور شد: برنامه‌هایی دیگری در این ایام در شهرستان بهار انجام می‌شود که می‌توان به اعزام مبلغ به مناطق شهری و روستایی، برگزاری مراسم جشن میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، بزرگداشت لیالی قدر و راه اندازی دسته جات عزاداری در سالروز شهادت مولی متقیان حضرت علی (ع) نام برد.

کرمی تصریح کرد: برنامه ریزی برای برگزاری مراسم جز خوانی قرآن کریم، جلسات گفتمان دینی از جمله برنامه‌های محوری در این مناسبت مذهبی بوده است.

وی افزود: در راستای برگزاری مطلوب برنامه‌های فرهنگی در ایام ماه مبارک رمضان علاوه بر شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان، مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی بیش از ۹۵ مبلغ اعزامی نیز با این اداره همکاری خواهند کرد.

کد خبر 6052769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha