۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۰۹

اقلام اساسی شهروندان استان قزوین تامین شده است

اقلام اساسی شهروندان استان قزوین تامین شده است

قزوین- سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با توجه به نزیدکی شدن به ایام پایانی سال و همچنین ماه رمضان کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مورد نیاز شهروندان تأمین شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد خوش اخلاق اظهار کرد: با توجه به نزدیکی شدن به ایام پایانی سال و همچنین تقارن ماه مبارک رمضان با عید نوروز کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مورد نیاز شهروندان تأمین شده است.

وی افزود: بر همین اساس تخصیص کالاهای اساسی طی دو مرحله انجام شده که ویژه نمایشگاه‌های ایام پایانی سال و دیگری عرضه از طریق تعاونی‌های مصرف کارمندی، کارگری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اصناف منتخب در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین عنوان کرد: این اقلام شامل برنج (هندی و پاکستانی)، شکر بصورت فله و بسته بندی ۱۰۰۰ گرمی، مرغ گرم و منجمد و گوشت گرم و منجمد، تخم مرغ، میوه و خرما و.... است که با قیمت مناسب و تنظیم بازار عرضه می‌شود.

خوش اخلاق اضافه کرد: نمایشگاه‌های یاد شده در سطح هر شهرستان در حال برگزاری و برخی نیز طی روزهای آینده برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: نمایشگاه شهر قزوین نیز از تاریخ ۱۹ آغاز به کار کرده و تا ۲۵ اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان دایر می‌باشد که کالاهای اساسی نمایشگاهی با قیمت ۱۰ الی ۱۵ درصد زیر قیمت بازار و یا بر اساسی قیمت‌های مصوب تنظیم بازار عرضه خواهد شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: بازرسان این سازمان نظارت مستمر و جدی دارند و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف مراتب را به بازرسان یا سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

کد خبر 6052802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha