۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۴۳

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد؛

بازگشت نجات گران اعزامی خراسان‌جنوبی از سیستان‌ و بلوچستان

بازگشت نجات گران اعزامی خراسان‌جنوبی از سیستان‌ و بلوچستان

بیرجند-مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تیم‌های عملیاتی اعزامی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به مناطق سیل‌زده سیستان‌وبلوچستان با اعلام وضعیت سفید جوی، به استان بازگشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی از استان‌های معین سیستان‌وبلوچستان است، اظهار کرد: امدادگران خراسان‌جنوبی به محض اعلام وقوع سیل در این سیستان‌وبلوچستان راهی مناطق سیل‌زده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی به اعزام ۱۵ تیم عملیاتی به مناطق سیل‌زده از ۱۲ اسفندماه اشاره کرد و گفت: تعداد ۷۵ نیروی امدادی در مناطق سیل‌زده حضور یافتند و تا به امروز به مردم منطقه امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به حضور امدادگران در شهرستان دشتیاری و ارزیابی روستاهای سیل‌زده، گفت: تیم‌های عملیاتی علاوه بر امدادرسانی، کمک‌های مردمی و دولتی را میان سیل‌زدگان توزیع کردند.

کاوسی بیان کرد: پس از اعلام وضعیت سفید جوی در سیستان‌وبلوچستان، پایان مأموریت تیم‌های عملیاتی به پایان رسیدند و امروز به استان بازگشتند.

گفتنی است؛ تیم‌های عملیاتی خراسان‌جنوبی در ورود به استان در شهرستان نهبندان مورد استقبال مدیرعامل جمعیت، معاون امداد ونجات، امام جمعه نهبندان، معاون فرماندار نهبندان قرار گرفتند.

کد خبر 6052805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha