۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۴۶

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

اگر حضور مردم نباشد به اهداف دینی و انقلابی نمی رسیم

اگر حضور مردم نباشد به اهداف دینی و انقلابی نمی رسیم

ری- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مردم همواره نقش اصلی را در مراسم انقلابی ایفا می کنند و اگر حضور مردم نباشد به اهداف دینی و انقلابی نمی رسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح سه شنبه در نشست یاوران انقلاب اسلامی در ری که با حضور حجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه این شهر، ائمه جمعه شهرستان ری و جمعی از مسئولان برگزار شد، طی سخنانی گفت: جایگاه شهرستان ری در استان تهران ویژه و تأثیرگذار است.

وی افزود: با توجه به سبقه و تاریخچه انقلابی ری انتظار نیز همین است که مردم این شهرستان در تمامی مقاطع انقلاب اسلامی تأثیر گذار و یاور مراسم‌های انقلاب اسلامی باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: برگزاری مراسم کار مردم است و نقش آفرین خود مردم هستند و ما مسئولین باید از این ظرفیت مهم بهره گیری کنیم و الحمدالله در ۲۲ بهمن و انتخابات مردم یک کار عظیم را رقم زدند.

محمودی با تقدیر از یاوران انقلاب اسلامی گفت: در برگزاری مراسم بسیاری از افراد و جریان‌ها تأثیر گذار بوده و اگر حضور مردم نباشد، بی شک در اجرای این برنامه نخواهیم توانست به اهداف دینی و انقلابی برسیم.

کد خبر 6052913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha