۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۵۲

فرمانده پایگاه بسیج خواهران سرچاه:

گرد و غبار از چهره مساجد زدوده شد

گرد و غبار از چهره مساجد زدوده شد

شهرکرد-فرمانده پایگاه بسیج خواهران سرچاه گفت: درآستانه ماه مبارک رمضان گرد و غبار از چهره خانه خدا زدوده و مساجد برای میزبانی از نمازگزاران و روزه داران آماده شد.

زهرا نادری فرمانده پایگاه بسیج خواهران سرچاه در گفت وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با اجرای مراسم غبارروبی و عطرافشانی، حال و هوای مسجد را برای فرا رسیدن بهار قرآن آماده می‌کنند و امام محمد باقر (علیه‌السلام) در روایتی می‌فرمایند «لکل شی‌ء ربیع و ربیع القرآن شهر رمضان» «برای هر چیزی بهاری است و بهار قرآن ماه رمضان است.

وی در ادامه گفت: بهار مؤمنین، ماه مبارک رمضان است و مسلمانان قبل از شروع این ماه، با پوشیدن لباس خادمی، گرد و غبار را از چهره‌ی خانه‌ی خدا می‌زدایند و مساجد را برای مهمانی نمازگزاران و راز و نیاز با خداوند آماده می‌کنند.

نادری در پایان گفت: همه باید برای مهمانی خدا و شب و روزها و ساعت‌ها و لحظات آن که بهترین ساعات و روزها و شب‌های زندگی است و قابل توصیف نیست، آماده شویم و از فیوضات آن بهره ببریم، ماه مبارک رمضان هدیه الهی است و هدیه‌ای بالاتر از مهمانی خدا نیست لذا باید از این سفره و ضیافت الهی و دعوت معنوی در این ماه پرخیر و برکت حداکثر استفاده را ببریم و مهمان شایسته ای در این ماه مبارک باشیم.

کد خبر 6053069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha