۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۵۲

فرماندار مشهد:

اقامت زائران رضوی به صورت متمرکز مدیریت می شود

اقامت زائران رضوی به صورت متمرکز مدیریت می شود

مشهد- فرماندار مشهد گفت: اقامت زائران در نوروز امسال را به صورت متمرکز در قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران مدیریت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران در مراسم افتتاح قرارگاه خدمات سفر شهرستان مشهد مقدس اظهار کرد: اقامت ما در چهار حوزه رسمی، موقت، اضطراری و حوزه‌های دولتی پیش بینی شده است و ۵۹۰ هزار شب خواب برنامه ریزی شده است.

فرماندار مشهد بیان کرد: ۷۵۰ واحد صنفی اقلام اساسی تنظیم بازار را در اطراف حرم توزیع می‌کنند و ۱۲ غرفه تنظیم بازار اقلام را زیر قیمت بازار ارائه خواهند کرد.

وی در خصوص مدیریت نان در اطراف حرم گفت: ۱۲۷ نانوایی در اطراف حرم جانمایی شده است و غرفه‌های آستان قدس نان بسته بندی توزیع خواهند کرد.

داوری نظارت دقیق روی اصناف را رویکرد جدی دانست و ادامه داد: ۴ پایگاه نظارتی در اطراف حرم مستقر هستند و ۴۵۰ بازرس در اطراف حرم اصناف و بازار و مکان‌های بهداشتی نظارت می‌کنند.

فرماندار مشهد گفت: اکیپ نظارتی همراه با تعزیرات است که در محل تعیین تکلیف و جریمه می‌کنند و اگر تخلف گران فروشی صورت گرفته باشد همان جا مبلغ به خریدار تحویل داده می‌شود.

وی در خصوص حمل و نقل گفت: هم اکنون بلیط رفت و برگشت بین شهری صادر و نظارت بر تاکسیرانی نیز دقیق شده و بر خدمات آژانس‌های خدماتی و هواپیمایی نظارت کامل برقرار است.

داوری همچنین در خصوص حمل و نقل داخل شهری اظهار کرد: در ایام نوروز ظرفیت و ساعت حمل و نقل را خصوصاً به سمت حرم افزایش داده‌ایم.

کد خبر 6053523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha