۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۰۸

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر:

برنامه‌ریزی فرهنگی ویژه ایام تعطیلات نوروزی در بوشهر انجام شود

برنامه‌ریزی فرهنگی ویژه ایام تعطیلات نوروزی در بوشهر انجام شود

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت:برنامه‌ریزی دقیق فرهنگی ویژه ایام نوروز و بهره‌وری از اوقات فراغت جوانان در تابستان انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات سه شنبه شب در نشست ستاد ساماندهی و امور جوانان استان بوشهر با بیان اهمیت جایگاه این ستاد اظهار داشت: با توجه به اینکه رئیس جمهور در نشست ستاد عالی جوانان کشور حضور دارند، مدیران دستگاه‌های اجرایی اهتمام جدی در جلسات ساماندهی و امور جوانان داشته باشند.

وی با تأکید بر توجه به مطالبات جوانان افزود: سه مقوله اشتغال، مسکن و ازدواج از مهمترین دغدغه جوانان است که در دستور کار مدیران ستاد ساماندهی و امور جوانان استان بوشهر قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اضافه کرد: با توجه به اینکه دشمن با تهاجم ادراکی در فضای مجازی و ابزار رسانه اهداف هدایت افکار جوانان را در دست گرفته مسؤولان باید از این تهدید برای آگاه‌سازی جوانان استفاده کنند.

پورات با اشاره به برنامه‌ریزی فرهنگی ویژه ایام تعطیلات نوروزی گفت: با توجه به اینکه تعطیلات نوروز و تابستان را در پیش‌رو داریم برنامه‌ریزی دقیق فرهنگی ویژه ایام نوروز و بهره‌وری از اوقات فراغت جوانان در تابستان انجام شود.

وی گفت: نشست ستاد ساماندهی مصوباتی کاربردی داشته باشد که در نشست بعدی این مصوبات از سوی مدیران پیگیری و اجرایی شود

کد خبر 6053792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha