۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۳۰

در آستانه سال نو انجام شد؛

رزمایش اهدای ۴۹۱ سری جهیزیه در اردبیل

رزمایش اهدای ۴۹۱ سری جهیزیه در اردبیل

اردبیل- مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در آستانه عید نوروز و ماه رمضان، امروز شاهد برگزاری رزمایش بزرگ اهدای ۴۹۱ سری جهیزیه در بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حسین‌نژاد پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم اهدای این سری جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد در اردبیل، اظهار کرد: کمیته امداد در قالب طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده این جهیزیه‌ها را تأمین کرده تا در بین نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد توزیع کند.

وی تصریح کرد: این جهیزیه‌ها شامل پنج قلم کالای اساسی ایرانی است که هر کدام به مبلغ ۳۱ میلیون تومان تهیه شده تا در آستانه سال جدید تحویل این خانواده‌ها شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: اقلام تهیه شده شامل تلویزیون، یخچال، اجاق گاز، لباسشویی و جاروبرقی است که با همکاری تولیدکنندگان داخلی تهیه و در بین این خانواده‌ها توزیع می‌شود تا شاهد آغاز زندگی مشترک زوجین باشیم.

حسین‌نژاد افزود: در این مرحله ۴۹۱ سری جهیزیه به ارزش ۲۲۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تدارک دیده شده تا زوجین بتوانند از این جهیزیه‌ها برای شروع زندگی استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: پیش از این نیز ۴۹۱ سری جهیزیه در مناسبت‌های مختلف به ارزش ۱۵۲ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال تهیه شده و در بین این خانواده‌ها توزیع شده بود.

حسین‌نژاد اضافه کرد: در مجموع کمیته امداد در سال‌جاری بالغ بر یک‌هزار و ۲۲۱ سری جهیزیه به ارزش ۳۷۸ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال تهیه کرده تا در بین نوعروسان توزیع کند.

وی بیان کرد: ما در حال حاضر هیچ پشت نوبتی برای اهدای جهیزیه در کمیته امداد استان اردبیل نداریم و تمام سعی ما بر این بوده تا از این طریق از خانواده‌های تحت پوشش حمایت‌های لازم انجام شده و به توسعه و تقویت برنامه جوانی جمعیت و نهاد خانواده ارزش و بهایی خاص بدهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل یادآور شد: در همه شهرستان‌ها نیز تهیه و توزیع جهیزیه در حال انجام است و امیدواریم با شروع سال جدید زوجین در آستانه ازدواج نیز بتوانند از این ظرفیت استفاده کرده و زندگی پرخیر و برکت خود را شروع کنند.

کد خبر 6054287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha