۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۳۹

مدیرکل میراث فرهنگی البرز مطرح کرد؛

صدور موافقت اصولی ساخت یک مجتمع گردشگری در ساوجبلاغ

صدور موافقت اصولی ساخت یک مجتمع گردشگری در ساوجبلاغ

کرج- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز از صدور موافقت اصولی برای ساخت مجتمع گردشگری در روستای ولیان واقع در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رحیم خاکی از صدور موافقت اصولی برای ساخت مجتمع گردشگری در روستای ولیان واقع در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد و گفت: این پروژه به مساحت سه هکتار با سرمایه‌گذاری بیش از ۷۰ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای ۲۰ نفر انجام می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز از تمدید موافقت اصولی برای احداث دو مجتمع گردشگری در ساوجبلاغ و شهرستانک خبر داد و افزود: یکی از این طرح‌ها در ساوجبلاغ به مساحت پنج هزار متر و حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۶۰ میلیارد تومان و پیش‌بینی اشتغالزایی ۲۰ نفر است.

خاکی طرح دیگر را مجتمع گردشگری شهرستانک با مساحت حدود ۲۲ هکتار و زیر بنای ۵ هزار و ۲۰۰ متر عنوان و مطرح کرد: پیش‌بینی می‌شود این طرح بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ۱۰۰ نفر اشتغالزایی داشته باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: اجرایی شدن این طرح‌ها منوط به موافقت دستگاه‌های مربوطه است و در صورت عملی شدن منجر به توسعه گردشگری در استان می‌شود.

کد خبر 6054450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha