۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴

مدیرکل صمت استان زنجان:

درصد زیادی از مصوبات ستاد تسهیل زنجان مسایل بانکی است

درصد زیادی از مصوبات ستاد تسهیل زنجان مسایل بانکی است

زنجان-مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: درصد زیادی از مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید زنجان به حوزه بانکی اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید گلشنی منفرد ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان اظهار کرد: در طول سال ۱۴۰۲ بیش از ۴۴ کمیته کارشناسی برگزار شده بود که نزدیک به ۴۵۱ مصوبه مهم را در بر داشت.

وی با بیان اینکه مسائل بانکی، محیط زیست، منابع طبیعی، تأمین اجتماعی و امور مالیاتی ۷۰ درصد مصوبات را شامل می‌شد، ادامه داد: ۴۴ درصد مصوبات مربوط به موارد بانکی، ۲۲ درصد شهرک‌های صنعتی و ۶ درصد جهاد کشاورزی بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطرنشان کرد: اقدام خوب امسال در این ستاد، بررسی مسائل در کمیته‌های کارشناسی پیش از ورود به صحن اصلی کارگروه بود که این مصوبات را دقیق‌تر و منطبق با قوانین و مقررات کرد.

وی با اشاره به اینکه در جلسه امروز چهار مورد امکان رفع مشکلات در کمیته‌های کارشناسی وجود نداشت، عنوان کرد: یکی از آن‌ها به یک شرکت فولاد اختصاص داشت که بعد از ۱۰ سال تعطیلی در سال گذشته فعال شد و در این جلسه نسبت به تأمین برق این شرکت راهکارهای خوبی ارائه شد.

گلشنی یادآور شد: شرکت پتروشیمی زنجان در سال ۱۴۰۲ پیشرفت چشمگیری داشت و توانست در مسیر ریل توسعه قرار گیرد و امیدواریم پیشرفت احداث مجموعه را در سال آتی نیز شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات این مجموعه فسخ قرارداد فروش انشعاب برق بود که خوشبختانه در این جلسه تمدید قرارداد مطرح و خریداری انشعاب برق مصوب شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: در حوزه کشاورزی و بذرهای گواهی شده نیز قرار بر استمهال موارد شد.

کد خبر 6054508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha