۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۳۸

معاون استاندار بوشهر:

فعالیت‌های فرهنگی در ایام نوروز و ماه رمضان تقویت شود

فعالیت‌های فرهنگی در ایام نوروز و ماه رمضان تقویت شود

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: فعالیت‌های فرهنگی در ایام نوروز و ماه رمضان تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات عصر چهارشنبه در نشست شورای اجتماعی استان بوشهر اظهار کرد: دیابت و فشار خون یکی از مهمترین عوامل مرگ و میر در استان، کشور و حتی برخی از کشوری‌های دیگر دنیا است که باید با اطلاع رسانی شهروندان را مجاب و ترغیب کنند به صورت متوالی و منظم نسبت به چکاب بسیاری از موارد سلامتی خود از جمله این دو مورد اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی و کنترل وضعیت بهداشت و سلامت افراد می‌تواند به میزان بسیار زیادی از هزینه‌های درمان جامعه کاهش یابد و زمینه ارتقا سلامت جامعه را افزایش دهد.

وی افزود: همچنین لازم است تمامی دستگاه‌های اجرایی در اجرای طرح ملی غربالگری دیابت و فشار خون همراهی و همکاری داشته باشند و دانشگاه نیز با جدیت این موضوع را دنبال کند.

پورات تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی بر اجرای مصوبات شورای اجتماعی استان اهتمام جدی داشته باشند و گزارشات اقدامات خود را به دبیرخانه این شورا به صورت منظم ارسال کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اقدامات فرهنگی به ویژه در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز همکاری و فعالیت مناسب داشته باشند.

کد خبر 6054693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha