۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۲۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان:

جزء‌خوانی قرآن کریم از برنامه‌های فاخر و مردمی در ایام رمضان است

جزء‌خوانی قرآن کریم از برنامه‌های فاخر و مردمی در ایام رمضان است

سنندج_مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: مراسم جزء خوانی قرآن کریم از برنامه های فاخر و مردمی ماه مبارک رمضان است که در مسجد جامع سنندج هر روز دایر است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر دریایی عصر چهارشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری مهر ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان به مناسبت ماه رمضان و بهار قرآن برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است که یکی از این برنامه‌ها برنامه جز خوانی قرآن کریم در مسجد جامع سنندج است.

وی بیان کرد: مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم به مدت ۳۰ روز در ایام ماه مبارک رمضان با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان و صدا و سیمای کردستان در مسجد جامع سنندج برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در کنار جز خوانی «زندگی با آیه‌ها» نیز اجرا می‌شود که راهی برای کمک به ارتقای سلامت فکری، روحی و روانی جامعه و همچنین ایجاد نشاط معنوی در جامعه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با بیان اینکه فعالیت‌های معنوی در ایام ماه مبارک رمضان جوانان را از خطرات و آسیب‌های اجتماعی دور خواهد کرد.

دریایی به برنامه‌های دیگر ایام رمضان پرداخت و بیان کرد: اجرای تلاوت‌های خیابانی به عنوان یک کار نو و جدید در فضای باز برگزار می‌شود تا همه مردم از نواهای ملکوتی قرآن کریم بهره ببرند.

جزء‌خوانی قرآن کریم از برنامه‌های فاخر و مردمی در ایام رمضان است

وی اضافه کرد: برپایی نمایشگاه‌های قرآنی نیز از دیگر برنامه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در سال‌جاری خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان همچنین با تقدیر از فعالیت‌های مجموعه خبرگزاری مهر استان در راستای انتشار اخبار و رویدادهای استان اعلام کرد: رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان هستند و می‌توانند مطالبات مردم را به مسؤولان و پاسخ مسؤولان را به مردم برسانند.

دریایی اضافه کرد: کردستان در سال جاری شاهد برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های مختلفی برای ایجاد نشاط بین مردم بود که افزایش تعدادکنسرت های موسیقی، برگزاری کارناوال‌های خیابانی و برگزاری جشنواره‌های فرهنگی از جمله برنامه‌هایی بود که در راستای افزایش نشاط اجتماعی در استان برگزار شد.

کد خبر 6054784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha