۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۰۹

رییس کل دادگستری مازندران:

مازندران برای قاچاقچیان مواد مخدر ناامن شود

مازندران برای قاچاقچیان مواد مخدر ناامن شود

ساری- رییس کل دادگستری مازندران گفت: فضای استان باید با صدور احکام بازدارنده برای قاچاقچیان مواد مخدر ناامن شده تا آنان زمین‌گیر شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدصادق اکبری بعدازظهر پنجشنبه در جلسه کمیته حقوقی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار کرد: بحث مواد مخدر موضوع بسیار مهمی است و گرایش به مواد مخدر به عنوان یک پدیده شوم، آثار و تبعات بسیار زیان باری را به دنبال خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: باید برای سال آینده برنامه ریزی شود تا با تاکید بر اهمیت امر پیشگیری، مقابله با مواد مخدر در همه حوزه‌ها به ویژه مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات و خانواده‌ها بیش از پیش جدی گرفته شده و آثار و ضررهای مواد مخدر در استان کاهش یابد.

حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه باید نسبت به آثار و ضررهای ناشی از مواد مخدر در جامعه آگاه سازی شود، تصریح کرد: بحث پیشگیری یک موضوع همگانی است و همه در قبال آن مسئولیت دارند که این مهم باید مد نظر ویژه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه فضای استان باید برای فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر ناامن شود، تصریح کرد: قطعاً با صدور احکام بازدارنده قاچاقچیان مواد مخدر در استان زمین گیر شده و اجازه کوچک‌ترین فعالیتی از آنها سلب خواهد شد.

کد خبر 6055181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha