۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۳:۰۵

دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی:

۴۲۱ نفر در هفتمین جشنواره ابوذر خراسان رضوی شرکت کردند

۴۲۱ نفر در هفتمین جشنواره ابوذر خراسان رضوی شرکت کردند

مشهد- دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی گفت: ۴۲۱ نفر از خبرنگاران و روزنامه نگاران استان خراسان رضوی در این جشنواره شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه سهامی شامگاه پنجشنبه در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی اظهار کرد: ۴۲۱ نفر از خبرنگاران و روزنامه نگاران استان در این جشنواره شرکت کردند.

دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی با بیان اینکه ۷۰ درصد از شرکت کنندگان جشنواره آقایان و ۳۰ درصد بانوان بودند، گفت: ۲۱ و نیم درصد آثار جشنواره امسال مربوط به بخش امام رضایی بود.

وی بیان کرد: جدی‌ترین هدف ما در جشنواره ابوذر جریان‌سازی در راستای حل مساله بود، اینکه اهالی رسانه مطالبه‌گری درست را از اساتید بیاموزند و این موضوع را در آثارشان داشته باشند، سعی کردیم این نکته را در محورها و فرآیند جشنواره مدنظر قرار دهیم.

سهامی اظهار کرد: با توجه به مشورتی که از اساتید در زمینه تعیین محورهای جشنواره گرفتیم به سراغ شبکه مسائل استان رفتیم و بر این اساس ۱۳ محور را تعریف کردیم.

دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی با بیان اینکه بیشترین مشارکت در محور «امام رضا (ع) ولی نعمت فکری، مادی و معنوی مردم» با ۲۱.۵ درصد بود، اظهار کرد: محور «مطالبه‌گری از مسئولان تا حل مساله» نیز رتبه دوم آثار ارسالی به جشنواره را به خود اختصاص داده و این موضوع برای ما نویدبخش این بود که جشنواره ابوذر به هدف خود برای زمینه‌سازی در این زمینه تا حدی رسیده است‌.

وی ادامه داد: نمی‌توانیم ادعا کنیم که به عنوان یک جشنواره این را مشخص کنیم که شرکت‌کنندگان در چه حوزه‌ای فعالیت کنند اما می‌توانیم مشوق و انگیزه‌بخش باشیم که در این حوزه‌ها فعالیت بیشتری صورت گیرد.

گفتنی است؛ تقدیر از برگزیدگان بخش‌های برتر و معرفی کوروش شجاعی از پیشکسوتان عرصه مطبوعات خراسان رضوی به عنوان چهره ماندگار پایان بخش این مراسم بود.

کد خبر 6055364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha