۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۳۳

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

نمایندگان مجلس باید پیگیر مشکلات مختلف حوزه خود باشند

نمایندگان مجلس باید پیگیر مشکلات مختلف حوزه خود باشند

اهواز- امام جمعه اهواز گفت: انتظار می‌رود نمایندگانی که به مجلس شورای اسلامی راه یافتند، مشکلات حوزه‌های متخلف را پیگیری و حل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز ضمن تبریک حلول ماه رمضان تاکید کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب در دیدار با قاریان قرآن تاکید کردند، قرائت قرآن و تدبر در آیه‌های آن باید محور فعالیت‌های دینی در ماه مبارک رمضان باشد.

وی با تاکید بر برگزاری محافل جمع خوانی قرآن در منازل و اماکن مذهبی، مساجد و حسینیه‌ها در همه نقاط استان خوزستان افزود: قرآن چراغ هدایت بشر است و باید تلاوت و قرائت آن بیشتر مورد توجه قرار گیرد تا رستگار شویم و راه را از بیراهه تشخیص دهیم.

حجت الاسلام موسوی فرد در ادامه از حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال تقدیر کرد و ادامه داد: مردم از عملکرد برخی مسئولان انتقاد دارند و انتظار می‌رود نمایندگانی که به مجلس شورای اسلامی راه یافتند، مشکلات حوزه‌های متخلف را پیگیری و حل کنند.

امام جمعه اهواز با تسلیت وفات حضرت خدیجه کبری (س)، اضافه کرد: این بانوی بزرگ اسلام و حامی پیامبر اکرم (ص) باید الگوی بانوان در عرصه‌های مختلف زندگی قرار گیرد.

وی با اشاره به پیش رو بودن تعطیلات نوروز، گفت: انتظار می‌رود رانندگان با رعایت قوانین و مقررات و خودداری از عجله در طول سفر، نقش خود را در پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی ایفا کرده و هنگام رانندگی رعایت اخلاق و خونسردی را در دستور کار خود قرار دهند.

خطیب نماز جمعه اهواز به سفر حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور به خوزستان اشاره و بیان کرد: احصای مشکلات و پیگیری آنها تا حصول نتیجه مطلوب و رفع مشکلات، وظیفه مسئولان است.

کد خبر 6055698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha