۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۵۷

امام جمعه ماهشهر:

منتخبان ملت باید وحدت را حفظ و از انتقام‌جویی پرهیز کنند

منتخبان ملت باید وحدت را حفظ و از انتقام‌جویی پرهیز کنند

ماهشهر- امام جمعه ماهشهر گفت: مردم برای رسیدگی به امور خود اولویت‌هایی دارند و بر این اساس منتخبان ملت باید وحدت را حفظ کنند و از انتقام‌جویی بپرهیزند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم سلامت نژاد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران ماهشهر با اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان اظهار کرد: بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب، اصلی‌ترین آفتی که می‌تواند مجلس را درگیر حاشیه‌های بی فایده و دشمن شاد کند، سخنان اختلاف انگیز، دعوا راه‌انداختن‌ها و ستیزگری‌های دشمن پسند است و باید خیلی مراقبت کرد؛ لذا یکی از مهمترین مسئولیت‌های منتخبان ملت، آشنایی عمیق و همه جانبه با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه ماهشهر اضافه کرد: منظومه فکری امامین انقلاب بهترین منبع برای چاره‌جویی پیرامون مشکلات کشور و حرکت فردی و جمعی در خط مشی ترسیمی از سوی ایشان است.

وی افزود: اینکه رهبر معظم انقلاب به منتخبان ملت تذکر می‌دهند که کام ملت را تلخ نکنید، یعنی نمایندگانی که از ملت رأی گرفته‌اند، باید به اولویت‌های ملت، استان و شهرستان دقت کنند.

حجت الاسلام سلامت نژاد تاکید کرد: اولویت مردم معیشت و اقتصاد است؛ لذا توصیه خصوصی و عمومی ما این است که منتخبان ملت وحدت شهرستان را حفظ کرده و کام مردم را با انتقام‌جویی شخصی تلخ نکنند.

وی تاکید کرد: منتخب ملت باید اهداف و اولویت‌ها را دنبال کند و خدمت‌گذاری را هدف قرار دهد چرا که مردم ولی نعمت ما هستند؛ انتخابات و فصل رقابت به پایان رسیده و اکنون فصل رفاقت و وحدت است.

امام جمعه ماهشهر یادآور شد: باید نفرات قبلی و فعلی و همه نامزدها که فرزندان همین شهرستان هستند، در کنار یکدیگر نشسته و نحوه استفاده از ظرفیت‌های شهرستان را برنامه‌ریزی و جلسات هم اندیشی برگزار کنند.

کد خبر 6055726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha