۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۰:۱۳

پنجره مهر؛

توقیف بیش از ۲۰ دستگاه کشنده در محور مریوان _سنندج

توقیف بیش از ۲۰ دستگاه کشنده در محور مریوان _سنندج

مریوان_ گشت مشترک پلیس راه مریوان و راهداری سروآباد طبق دستور مقامات قضایی، تردد ۲۰ دستگاه کشنده‌ را در محور جدید وقدیم مریوان_سنندج متوقف و به پارکینگ هدایت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، گشت مشترک پلیس راه مریوان و راهداری شهرستان سروآباد در پی نارضایتی‌های شهروندان دو شهرستان مریوان و سروآباد مبنی بر تردد شبانه کشنده‌ها و تریلی‌ها در جاده، با برنامه ریزی دقیق در محورهای جدید و قدیم برخورد کرد.

در این اقدام با رانندگان بیش از ۲۰ دستگاه کشنده و تریلی خاطی طبق دستور مقامات قضائی برخورد شد و این دستگاه‌ها به پارکینگ هدایت شدند.

گفتنی است، تردد کشنده و تریلی شبانه از محور یاد شده ممنوع است و راهداران و پلیس راه با تردد این خودروها در ساعات غیرمجاز برخورد می‌کند.

کد خبر 6055881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کیان IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      9 1
      تو استان سیستان و بلوچستان اصلا کارت آزاد برای مردم شخصی این وجود ندارد یا اگه هم هست برای بعضی جایگاه برای دزدی خود شرکت نفت و جایگاه که یه لیتر به کسی نمیدن و تو بازار سیاه با قیمت گزافی میفروشن
    • م د US ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      4 1
      فعلا که از مرحمت دولتمردان ناوگان حمل ونقل سنگین بدلیل هزینه های گزاف و استحلاک سر به فلک کشیده کمرش شکسته خودتان هم برای تردد این کامیونها را توقیف کنید تا به یاری خدا کامل زمین گیر بشوند اونوقت متوجه میشید که گاو شما چند قلو زاییده