۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۱۰

استاندار مرکزی:

استفاده از ظرفیت ها در راستای کاهش تصادفات در مرکزی الزامی است

استفاده از ظرفیت ها در راستای کاهش تصادفات در مرکزی الزامی است

اراک- استاندار مرکزی گفت: تمام ظرفیت ها در راستای کاهش تصادفات در مرکزی بکارگیری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه ظهر یکشنبه در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی در تعطیلات نوروز باید دستگاه‌های اجرایی ذیربط و خدمات رسان آمادگی کامل را داشته باشند و مدیرانی که در مرخصی هستند باید جانشین معرفی کنند و تلفن همراه آنها در دسترس باشد.

وی افزود: تمام مباحث مطرح شده در نشست خط قرمز استان است که در اولویت آن موضوع تصادفات است و بکارگیری تمام ظرفیت‌ها در راستای کاهش میزان تصادفات امری الزامی است.

استاندار مرکزی گفت: ساماندهی وضعیت نمازخانه‌ها، مساجد بین راهی و سرویس‌های بهداشتی به ویژه در مبادی ورودی و خروجی شهر باید مدنظر قرار گیرد.

مخلص الائمه ادامه داد: همچنین در نوروزگاه ها باید شرایط ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر لحاظ شود و غفلتی در این راستا صورت نگیرد.

وی گفت: با توجه به اینکه استان مرکزی در شاهراه ترانزیتی کشور قرار دارد از این رو به لحاظ تردد خودرو و مسافران رتبه دوم یا سوم کشور را داریم که انتظار است تمام دستگاه‌های اجرایی ذیربط و خدمات رسان، مسافران نوروزی را مورد تکریم قرار دهند.

استاندار مرکزی با اشاره به دستور و ابلاغ شورای فرهنگ عمومی کشور، گفت: در راستای تعالی برنامه‌های معنوی و فرهنگی به مناسب تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز انتظار است موارد مندرج در ابلاغیه ۱۶ بندی مدنظر ویژه تمام مسئوولان امر قرار گیرد.

کد خبر 6057400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha