۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۳۵

مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر خبرد اد؛

آماده‌سازی ۴۵۰ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در استان بوشهر

آماده‌سازی ۴۵۰ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در استان بوشهر

بوشهر- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از آماده‌سازی ۴۵۰ مدرسه با سه هزار و ۵۰۰ کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی صبح دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: آموزش و پرورش استان بوشهر از همه ظرفیت‌ها برای استقبال از گردشگران استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه همه ساله آموزش و پرورش برای خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی کلاس‌های مدارس برای اسکان آماده می‌کند، افزود: استان بوشهر با داشتن ظرفیت‌های مهم گردشگری هر ساله شاهد حضور گردشگران از نقاط مختلف کشور به این استان هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: نوروز گذشته ۲۴۱ هزار مسافر و گردشگر در مدارس و کلاس‌های درس استان بوشهر اسکان یافتند که پیش‌بینی می‌شود تعطیلات نوروز امسال به ۳۰۰ هزار مسافر افزایش یابد.

وی با اشاره به ایجاد ۲۳ پایگاه برای خدمات‌رسانی به مسافران در نقاط مختلف استان خاطرنشان کرد: ۲۳ پایگاه در ۱۸ منطقه و شهرستان آموزش و پرورش استان بوشهر آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

موحدی از آماده‌سازی ۴۵۰ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: سه هزار و ۵۰۰ کلاس درس برای اسکان گردشگران نوروزی آماده شده که این میزان قابل افزایش است.

وی ادامه داد: برای پیشگیری از حوادث احتمالی در وضعیت آب و هوایی سالن‌های ورزشی و اردوگاه‌های آموزش و پرورش استان بوشهر آماده شده است.

کد خبر 6057911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha