۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۱۱

گلایه نابغه تنیس روی میز:

فدراسیون بدون دلیل منطقی و برگزاری انتخابی ما را کنار گذاشت

فدراسیون بدون دلیل منطقی و برگزاری انتخابی ما را کنار گذاشت

همدان- ملی‌پوش تنیس روی میز بانوان گفت: فدراسیون بدون برگزاری مسابقات انتخابی ما را برای مسابقات انتخابی بازی‌های المپیک کنار گذاشت.

شیما صفایی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی بازی‌های المپیک در اواخر اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ اظهار کرد: در ۳ سال اخیر و در انتخابی تیم ملی مقام اول را کسب کردم و تنها نماینده بانوان در مسابقات بازی‌های آسیایی هانگژو بودم.

وی افزود: همچنین در مسابقات جهانی کره‌جنوبی حضور داشتم اما در حال حاضر برای مسابقات المپیک بدون انتخابی من را حذف کرده‌اند.

نابغه همدانی تنیس روی میز با بیان اینکه در آخرین انتخابی تیم ملی نیز رتبه اول را کسب کردم، گفت: ندا شهسواری در این انتخابی نفر دوم و مهشید اشتری نفر چهارم شدند اما من که نفر اول بودم و فاطمه یاری که نفر سوم شد را بدون هیچ‌گونه دلیل منطقی کنار گذاشتند.

صفایی خاطرنشان کرد: ریاست فدراسیون، سرمربی تیم‌های ملی بانوان و مدیران تیم ملی بازیکنان منتخب خودشان را به نوعی انتصاب کرده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابی برای آقایان بیان کرد: آقایان با وجود اینکه از لحاظ شرایط فنی خیلی از بانوان بالاتر هستند و نیما و نوشاد عالمیان در بازی‌های آسیایی در تیمی مقام کسب کرده‌اند اما برای نفر دوم آقایان انتخابی گذاشته‌اند.

ملی‌پوش همدانی تیم ملی بانوان تنیس روی میز عنوان کرد: متأسفانه برای بانوان دو نفر را تنها انتصاب کرده‌اند و پشت این انتصاب هیچ دلیل منطقی و قانع کننده‌ای وجود ندارد و این شانس را فدراسیون از ما گرفته است.

کد خبر 6058415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha