۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۰۲

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک:

مشکل اصلی نظام وجود مدیران بی مدیریت است

مشکل اصلی نظام وجود مدیران بی مدیریت است

قزوین- منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک گفت: تمام گرفتاری‌های نظام از مدیرانی است که مدیر نیستند و وجود این مدیران مهمترین ضعف کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، سالار آبنوش بعد از ظهر دوشنبه در همایش توجیه و تبیین عملیات «آیه های زندگی» که با حضور بانوان و سرشبکه های تبیینی و تبلیغی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: هر روز که پیش می‌رویم شرایط حادتر می‌شود و در این شرایط مقام معظم رهبری از واژه جهاد خیلی استفاده می‌کنند.

وی افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری برای برخی از ما مسؤولین عادی شده و این یک خطای بزرگ است و مدیر نظام جمهوری اسلامی نباید به فرمایشات مقام معظم رهبری نگاه ارشادی داشته باشد.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک تصریح کرد: جهاد به معنای جنگ است و مدیران امروز باید توضیح دهند که برای میدان جهاد تبیین چه اقداماتی انجام داده‌اند.

وی بیان کرد: در شرایط فعلی کشور که موج قوی و حرکت تشکیلاتی و سازمان یافته علیه اندیشه و تفکر فرزندان و دین ما شکل گرفته کوتاهی و غفلت پذیرفته نیست.

وی تصریح کرد: تمام گرفتاری‌های نظام از مدیرانی است که مدیر نیستند و وجود این مدیران مهم ضعف کشور است.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک تاکید کرد: راه نجات کشور انجام کار تشکیلاتی برای جهاد تبیین است و هیچکس نباید خود را در این میدان دستم کم بگیریم و یا غافل شویم.

کد خبر 6058430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha