۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۴۶

استاندار خوزستان تاکید کرد؛

ایمن سازی ۲۲ نقطه حادثه خیز در خوزستان

ایمن سازی ۲۲ نقطه حادثه خیز در خوزستان

اهواز- استاندار خوزستان گفت: از ۲۲ نقطه حادثه‌خیز در استان ۱۵ مورد از طریق تأمین روشنایی، استقرار چراغ‌گردان و… برطرف و ایمن‌سازی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب صبح امروز سه‌شنبه در نشست خدمات سفرهای نوروزی استان خوزستان تاکید کرد: خوزستان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است و در این راستا تجربه‌های اربعین و راهیان نور هم به کار گرفته شد.

حسینی محراب ادامه داد: با توجه به اینکه برخی از جاده‌های خوزستان از استانداردهای لازم برخوردار نیستند، اکیپ‌هایی از پلیس راه، هلال احمر، راهداری و سایر دستگاه‌ها در این جاده‌ها مستقر شدند و از ۲۲ نقطه حادثه‌خیز در استان ۱۵ مورد از طریق تأمین روشنایی، استقرار چراغ‌گردان و… برطرف و ایمن‌سازی شده است.

استاندار خوزستان اظهار کرد: همه تدارک‌های لازم در رابطه با گردشگری در زمینه روستایی، دریایی، تاریخی، مذهبی و بازارچه‌های صنایع دستی در استان در دستور کار قرار گرفت؛ همچنین پذیرایی از مهمانان نوروزی از مبادی ورودی استان با سبک و سیاق فرهنگ بومی و توسط عشایر از سوی میراث فرهنگی برنامه‌ریزی شد.

حسینی محراب عنوان کرد: اروند یکی از بهترین جاذبه‌های خوزستان است و به این منظور لنج، قایق و کشتی‌های دریایی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6058701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha