۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۴۲

صبح اول فروردین صورت گرفت؛

دیدار نوروزی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) با سربازان

دیدار نوروزی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) با سربازان

بیرجند-فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با سربازان در اولین روز سال جدید دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی صبح چهارشنبه در اولین روز سال جدید در دیدار نوروزی با سربازان ستاد سپاه انصارالرضا (ع)، با تبریک فرارسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: تمامی نیروهای وظیفه و نیروهای مسلح ایران، سربازان جمهوری اسلامی برای دفاع از میهن اسلامی هستند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) عنوان کرد: امروز در خاطرات شما سربازان عزیز روزی خاص و به یاد ماندنی است که در اولین روز عید به دور از خانواده مشغول خدمت هستید.

سردار مهدوی افزود: بنا بر فرمایش امام معصوم (ع) نعمت سلامت و امنیت دو نعمتی هست که انسان ارزش و معنای واقعی آن را درست درک نمی‌کند اما این دو نعمت خیلی باارزش هستند که اگر نباشند زندگی برای انسان بسیار سخت می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) ادامه داد: وقتی دشمنان امنیت یک سرزمین را به هم می‌ریزد مردم آن منطقه معنا و مفهوم امنیت را درک می‌کنند و این امنیت را امروز شما سربازان و نیروهای نظامی کشور تأمین می‌کنید.

سردار مهدوی، بر لزوم هوشیاری و دقت حافظان امنیت تاکید کرد و گفت: حضور شما نیروهای وظیفه در هر نقطه از کشور امنیت آفرین است.

وی با بیان اینکه جوانان ایران اسلامی، رسالت دفاع از مرزهای ایران اسلامی را نسل به نسل پشت سر گذاشتند، گفت: این پاسداری از میهن اسلامی از دفاع مقدس شروع و تا امروز ادامه داشته و در آینده هم ادامه خواهد داشت و دفاع از میهن تنها مربوط به ایران نیست و تمامی کشورها، نیروهایی هستند که تأمین امنیت و آرامش مردم بر عهده دارند.

وی، خطاب به سربازان گفت: امروز توفیق دفاع از میهن اسلامی نصیب شما بزرگواران شده، همانگونه که امام معصوم (ع) در اهمیت این موضوع فرمودند؛ چشمی که برای دفاع از میهن یک ساعت بیدار بماند در دوزخ نخواهد بود.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) بیان کرد: شما به واقع سربازان اسلام در دفاع از سرزمین اسلام و نوامیس مسلمانان هستید که در دفاع از اسلام، نظام و انقلاب اسلامی نقش مهمی دارید و قطعاً پاداش بزرگی خواهید داشت.

سردار مهدوی بر قدر دانستن این روزها تاکید کرد و گفت: قطعاً این دوران سپری خواهد شد و امیدواریم این خدمات شما عزیزان مورد قبول درگاه احدیت قرار گیرد و به زودی با صحت و سلامت به آغوش خانواده بازگردید.

کد خبر 6059285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حمید IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
      0 0
      سلام بر سردار بزرگوار خیلی خوشحال شدیم که به سربازان عزیزمان روحیه میدهید