۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۹:۵۵

در ۷ روز گذشته؛

بیش از ۸۲ هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری خوزستان جا به جا شد

بیش از ۸۲ هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری خوزستان جا به جا شد

اهواز- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از جا به جایی بیش از ۸۲ هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری استان در هفت روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فواد غزیعلی بعد از ظهر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا اول فروردین ماه ۱۴۰۳، تعداد ۸۲ هزار و ۵۶۵ مسافر با انجام ۱۲ هزار و ۵۷ سفر از پایانه‌های مسافربری استان خوزستان جا به جا شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان افزود: از این میزان ۲۶ هزار و ۷۰۱ مسافر درون استانی و ۵۵ هزار و ۸۶۴ مسافر نیز برون استانی بودند.

وی بیان کرد: در نخستین روز سال ۱۴۰۳ تعداد ۲ هزار و ۹۵۸ مسافر درون استانی و ۸ هزار و ۹۳۴ مسافر برون استانی از پایانه‌های مسافربری استان خوزستان جا به جا شدند که به ترتیب با کاهش ۳۱ و ۲۶ درصدی همراه بود.

غزیعلی، علت کاهشی بودن سفر و مسافر در پایانه‌های مسافربری خوزستان را تقارن آن با ماه رمضان عنوان کرد و گفت: همه تدابیر لازم برای تأمین ناوگان حمل و نقل عمومی در پایانه‌های مسافربری اخذ شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به برپایی میز خدمت در پایانه‌های مسافربری استان اظهار کرد: مسافران نوروزی می‌توانند با مراجعه به کارشناسان حاضر در محل میز خدمت، هرگونه مشکل و شکایت از نحوه ارائه خدمات را منتقل کنند.

کد خبر 6059976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha