۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۰۵

امام جمعه شهرقدس:

مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دشمن را شکست دادند

مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دشمن را شکست دادند

قدس- امام جمعه شهرقدس گفت: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دشمن را شکست دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمزه محمدی در خطبه‌های نماز جمعه قدس ضمن گرامیداشت تقارن ماه رمضان و عید نوروز گفت: برخی از رسم‌های عید نوروز موجب نزدیک شدن به پروردگار است، که یکی از آنها دیدار صله رحم و اصلاح ذات‌البین و ایجاد صفا و همدلی و ایجاد سرور و شادی در قلب مؤمنین و انفاق بین مردم خصوصاً در ماه رمضان فرصت‌های ارزشمند و نجات بخش در قیامت است.

وی با اشاره به سیره عبادی امام حسن مجتبی (ع) گفت: اتفاقات مهمی در سال ۱۴۰۲ رقم خورد که نمونه آن جنگ غزه است و ندای مسلمانان و مظلومان بلند شد و بیش از ۳۰ هزار نفر شهید شدند و همه اعم از هنرمندان، ورزشکاران، بازاریان، دانشگاهیان، رؤسا و صاحبان تریبون وظیفه داریم کمک کنیم و به ندای مظلومین غزه لبیک گوییم.

وی به اهمیت جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات نقش مهمی داشتند و با جهاد تبیین کاری کردند که دشمن شکست بخورد و این اتحاد و وحدت مردم مانع جدایی بین مردم و مسؤولین شده است.

محمدی گفت: مسؤولین باید مراقب باشند و اجازه ندهند هرکس جلودار جریان سیاسی باشد و به بهانه مطالبه‌گری به هر نحوی جریان‌سازی نادرست کند.

وی افزود: نمایندگان مجلس و دولت هم با تلاش بیشتر مشکلات اقتصادی کشور را رفع کنند و برنامه‌ریزی درست در موضوعات معیشتی مردم داشته باشند.

کد خبر 6060347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha