۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۴۰

امام جمعه بجستان:

مساله اقتصاد باید با مردم و میدان داری مردم گره بخورد

مساله اقتصاد باید با مردم و میدان داری مردم گره بخورد

بجستان- امام جمعه بجستان گفت: نکته مهمی که حضرت آقا فرمودند همراهی مردم است و مساله اقتصاد باید با مردم و میدان داری مردم گره بخورد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید قاسم دهقانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز اظهار کرد: شعار سال را به عنوان یک شعار نگاه نکنیم بلکه به عنوان یک فرمان و دستور در انجام کار قرار دهیم.

امام جمعه بجستان با اشاره به شعار جهش تولید با مشارکت مردم گفت: همه ارکان نظام مسؤول و غیر مسؤول باید به مساله اقتصاد توجه کرده و ابتدا آسیب شناسی کنند و موانع را شناسایی و در جهت رفع آن تلاش کنند. این راه شامل برداشتن قوانین دست و پا گیر، همگام بودن قوای سه گانه، مبارزه با قاچاق، مبارزه جدی با فساد مالی، مقابله با کارشکنان مقوله اداری، رعایت حقوق مالکین، اعمال معافیت‌های مالیاتی و نظارت دولت و نه دخالت است.

وی در ادامه بیان کرد: نکته مهمی که حضرت آقا فرمودند همراهی مردم است و مساله اقتصاد باید با مردم و میدان داری مردم گره بخورد.

دهقانی افزود: ثمره خون شهدا انقلاب اسلامی ست و تداوم راه با خون شهدایی همچون حاج قاسم سلیمانی رقم خورده است. کشور و نظام ما مثل یک اقیانوس است که زباله در خود راه نمی هد و مرداب را کنار میزند و بر این اساس نظام اسلامی و مردم نیز مسئولان ناکارآمد و کم کار را کنار خواهند زد.

کد خبر 6060477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha