۳ فروردین ۱۴۰۳، ۲۳:۰۱

در گفت و گو با مهر عنوان شد؛

امدادرسانی اورژانس آذربایجان غربی به ۶۶ حادثه ترافیکی نوروزی

امدادرسانی اورژانس آذربایجان غربی به ۶۶ حادثه ترافیکی نوروزی

ارومیه - رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی از امدادرسانی به ۶۶ حادثه ترافیکی نوروزی در استان تا پایان دومین روز از فررودین ماه سال جاری خبر داد.

فرزین رضازاده در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی اورژانس تا امروز دوم فروردین ماه سال جاری به ۶۶ حادثه ترافیکی نوروزی در استان امدادرسانی شده است، افزود: از این تعداد ۴۸ حادثه درون شهری و ۲۰ مورد برون شهری بوده است.

وی ادامه داد: در اثر این حوادث ۶۱ نفر مصدوم و به مراکز درمانی اعزام شدند و دو نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

رضازاده با اشاره به آماده باش نوروزی ۱۱۰ پایگاه اورژانس شهری، جاده‌ای، اتوبوس آمبولانس و اورژانس هوایی در استان، اضافه کرد: از این تعداد ۶۰ پایگاه اورژانس جاده‌ای و دو اتوبوس اورژانس در محورهای ارتباطی استان مستقر هستند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی با اشاره به حضور هزار نیروی اورژانس استان در ۱۱۰ پایگاه گفت: روزانه ۱۲۰ نفر از نیروهای اورژانس در پایگاه‌های نوروزی استان مستقر بوده به مسافران، گردشگران و میهمانان نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.

وی ضمن اعلام آماده‌باش تمام اکیپ‌ها و پایگاه‌های اورژانس در استان افزود: کادر اورژانس و خودروهای آمبولانس برای خدمات رسانی در ایام نوروز در حالت آماده باش کامل هستند البته امیدواریم حادثه ناگواری پیش نیاید.

کد خبر 6060528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha