۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۴۸

مدیرکل میراث‌فرهنگی همدان خبر داد؛

بازدید ۵۰۰ هزار نفری از جاذبه‌های گردشگری همدان

بازدید ۵۰۰ هزار نفری از جاذبه‌های گردشگری همدان

همدان-مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان از اقامت ۶۵ هزار و ۲۹۲ نفر از ۲۶ اسفند سال گذشته تا ۸ فروردین در مراکز اقامتی استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن معصوم‌علیزاده گفت: در ۱۲ روز گذشته ۵۰۷ هزار و ۸۰۹ نفر نیز از جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی پایتخت تاریخ و تمدن بازدید کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در بازه زمانی یادشده ۲۵۲ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری انجام شده، افزود: ۱۱۳ بازدید از مراکز اقامتی، ۷۰ بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی و ۴۸ بازدید از رستوران‌ها و مراکز پذیرایی بین‌راهی نیز انجام شده است.

معصوم‌علیزاده با اشاره به اینکه همدان با حدود یک‌هزار و ۹۰۰ جاذبه تاریخی، طبیعی و تفریحی ظرفیت فوق‌العاده‌ای در حوزه گردشگری دارد، گفت: در نوروز سال‌جاری غار علیصدر، آرامگاه‌های بوعلی‌سینا و باباطاهر، محوطه تاریخی هگمتانه و کتیبه‌های گنجنامه در صدر اماکن گردشگری استان همدان قرار دارند.

کد خبر 6064136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد FR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
      2 0
      اگه سری ب اماکن گردشگری وخیابانهای همدان بزنید کاملا سوت وکور بوده اگه آمار ۱۶هزار گردشگر از غارعلیصدر را با اکراه بپذیریم‌‌.کل گردشگران درهمدان ب ۲۵هزارنفرهم نمیرسد.بدانیم ک ۴میلیون نفر فقط از تهران خارج شدن‌..با ارائه این اطلاعات غلط گردشگری ب همدان اضافه نمیشه