۱۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۴۳

خطیب جمعه اراک:

آحاد جامعه برای تولید تمام در بخش ها سهیم باشند

آحاد جامعه برای تولید تمام در بخش ها سهیم باشند

اراک- خطیب جمعه اراک گفت: آحاد جامعه باید در فرآیند تولید در تمام بخش های اقتصادی، کشاورزی و خدمات سهیم باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اراک، اظهار کرد: استان مرکزی چهارمین استان صنعتی و دارای تنوع بالای صنعتی است که باید دولت و مجلس از این ظرفیت بیشترین بهره گیری را داشته باشند.

وی با اشاره به ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران گفت: این نظام، معجزه تاریخ است و دستاوردهایی که تاکنون کسب شده به دلیل وجود این نظام است.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه آحاد جامعه باید در فرآیند تولید در تمام بخش‌های اقتصادی، کشاورزی و خدمات سهیم باشند، گفت: با همت بلند، برنامه ریزی، اولویت بندی و سیاست گذاری می‌توان اقتصاد کشور را متحول کرد و در راستای تحقق شعار سال با تعامل و هم‌افزایی همگان گام‌های موثرتری برداشت.

آیت الله دری نجف‌آبادی گفت: ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر، عالی‌ترین فرصت جهت تقرب به خداوند است و برگزاری عزاداری‌ها و سخنرانی‌های حکیمانه در این ایام ضرورت دارد.

وی هم چنین با تاکید بر برگزاری باشکوه روز قدس تصریح کرد: در این روز باید اعلام تنفر خود را نسبت به اسرائیل و آمریکا و حمایت قاطع را از ملت مظلوم فلسطین و حزب الله اعلام کنیم، برای حمایت از مردم فلسطین در سراسر دنیا تبلیغات گسترده‌ای صورت گرفته است.

کد خبر 6064912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha