۱۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۵۴

رییس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه:

طرح «زندگی با آیه ها» به منزله جهاد تبیین است 

طرح «زندگی با آیه ها» به منزله جهاد تبیین است 

تربت حیدریه- رییس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه با اشاره به اینکه آیات قرآنی پاسخگوی نیازهای بشری است، گفت: طرح «زندگی با آیه ها» با عنوان «مسطورا» به منزله جهاد تبیین است.

حجت الاسلام محمدعلی فاطمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح قرآنی «زندگی با آیه ها» با عنوان «مسطورا» عمل به دستورات مقام معظم رهبری و نوعی جهاد تبیین است که براساس تفسیر، توضیح و تبیین ۱۵۰ آیه‌ای که برای این طرح بلند مدت سه ساله انتخاب شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه گفت: طرح مسطورا که همزمان با ماه مبارک رمضان کلید خورد، آموزش قرآن و سبک زندگی صحیح را در تمام طول سال توزیع می‌کند و قرآن کریم با تکیه بر این طرح قرآن به صورت جدی محور اتفاقات تبلیغی، تبیینی، ترویجی و… خواهد بود.

وی بیان کرد: در اجرای طرح مسطورا به جرعه‌ای از انس و یادگیری مفاهیم قرآن اکتفا کنیم و باید تلاش کنیم با اجرای این طرح این مضمون را به گوش دانش آموزان برسانیم تا قرآن را مخاطب خود قرار دهند.

فاطمیان با تاکید بر فراگیر شدن نکات تدبیری و تفسیری گفت: از جزخوانی‌های ماه مبارک رمضان گرفته تا مجالس عمومی این امر باید لحاظ شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ جلسه قرآنی در مساجد و به صورت خانگی توسط خواهران و برادران عصر و شب برگزار می‌شود.

کد خبر 6065356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha