۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۲۶

فرمانده سپاه البرز تاکید کرد؛

ضرورت تلاش برای نهادینه کردن تکریم ایتام در جامعه

ضرورت تلاش برای نهادینه کردن تکریم ایتام در جامعه

کرج- فرمانده سپاه استان البرز گفت: تکریم ایتام از سنت‌های زیبا، انسانی و حسنه دین مبین اسلام است که هر یک از ما باید بیش از پیش در نهادینه کردن آن در جامعه بکوشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علیرضا حیدرنیا در بازدید از شیرخوارگاه‌ها و مراکز نگهداری ایتام استان البرز ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت علی (ع) گفت: حضرت امیرالمومنین علی (ع) بزرگترین الگوی نوع دوستی و اکرام ایتام در تاریخ بشریت است.

فرمانده سپاه استان البرز مطرح کرد: به خود می‌بالیم که شیعه مولا علی (ع) به عنوان الگوی تمام نمای انسانیت در تاریخ بشریت هستیم و در حد توان می‌کوشیم تا سنت علوی و حسنه اکرام ایتام که از سنت‌های زیبای به جا مانده از حضرت علی (ع) است را به خوبی به جا آوریم.

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه ایتام امانت الهی در نزد ما هستند، عنوان کرد: هر یک از ما باید در حد توان نسبت به رسیدگی و تکریم ایتام بکوشیم و علاوه بر تأمین نیازهای مادی، در حد توان توان نیازهای روحی و عاطفی آنها را نیز تحت پوشش قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: تکریم ایتام از سنت‌های زیبا، انسانی و حسنه دین مبین اسلام است که هر یک از ما باید بیش از پیش در نهادینه کردن آن در جامعه بکوشیم و سالروز شهادت مولای متقیان فرصت مناسبی برای عمل به این سنت زیبا و پسندیده علوی است.

کد خبر 6066090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha