۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۲۹

مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان:

زمان فعالیت مدارس کردستان بعد از تعطیلات نوروز اعلام شد

زمان فعالیت مدارس کردستان بعد از تعطیلات نوروز اعلام شد

سنندج_مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان گفت: زمان فعالیت مدارس کردستان به مناسبت ماه مبارک رمضان و لیالی قدر بعد از تعطیلات نوروزی در کردستان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم منتشلو ظهر یکشنبه به خبرنگاران رسانه‌های جمعی اعلام کرد: پیرو اطلاعیه‌های گذشته در خصوص تأخیر در شروع فعالیت مدارس و ادارات استان در ایام ماه مبارک رمضان و به مناسبت شب‌های قدر، نکات ذیل مجدداً یادآوری و اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی افزود: مدارس کردستان همگام با سراسر کشور از روز سه‌شنبه ۱۴ فروردین‌ماه رسماً فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی بیان کرد: اداره‌کل و ادارات آموزش و پرورش مناطق ۱۶ گانه استان همراه با سایر دستگاه‌های اجرایی در ایام ماه مبارک رمضان، فعالیت خود را با تأخیر و از ساعت ۸ صبح آغاز می‌کنند.

منتشلو خاطر نشان کرد: مدارس تمام دوره‌های تحصیلی استان در ایام ماه مبارک رمضان، پیرو تصمیم وزارت آموزش و پرورش فعالیت خود را با یک ساعت تأخیر آغاز می‌کنند.

مسؤول روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: بر اساس تصمیم استانداری کردستان، ادارات آموزش و پرورش همراه با سایر دستگاه‌های اجرایی و به مناسبت شب‌های قدر، در روزهای شنبه ۱۱ فروردین، چهارشنبه ۱۵ فروردین و یکشنبه ۱۹ فروردین‌ماه فعالیت خود را از ساعت ۹ صبح آغاز می‌کنند.

کد خبر 6066099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha