۱۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۰۱

امام جمعه قروه:

علی(ع) تمام هستی خود را در راه دین اسلام تقدیم کرد

علی(ع) تمام هستی خود را در راه دین اسلام تقدیم کرد

قروه_امام جمعه قروه گفت: علی (ع) تمام هستی خود را در راه دین مبین اسلام تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عابدین رستمی ظهر دوشنبه در مراسم تجمع بزرگ حیدریون و دسته‌روی عزاداران مولا علی (ع) اظهار کرد: پیامبر اکرم در حدیثی فرموده‌اند مردم صحبت کردن از علی (ع) عبادت است چرا که ایشان تمام هستی خود را در راه دین مبین اسلام تقدیم کرد.

وی با بیان اینکه خداوند دنبال نامزدی بود که در بستر پیامبر باشد امیرالمومنین علی (ع) حاضر شد جان خود را فدا کند، افزود: امیرالمومنین جان و مال و هستی خود را در راه دین اهدا کرد.

وی خاطر نشان کرد: امروز مردم متدین ایران اسلامی بویژه شهر قروه در این روز لبیک گفتند و اینها عماران تو هستند تا مانع جولان دشمنان قسم خورده دین و مردم در این دیار شوند.

امام جمعه قروه یادآور شد: امام علی (ع) دشمن‌شناسی، عدالت، شجاعت و وحدت را فریاد زدند و باید همه ما این موارد را پیگیر باشیم.

حجت‌الاسلام رستمی تصریح کرد: اگر امروز علی (ع) بود فریادشان حمایت از کسانی مثل مردم مظلوم فلسطین و غزه بود که حرفتان به گوش دیگران نمی‌رسد.

وی از خداوند در این روز طلب مغفرت، بخشش گناهان و کوتاهی دست دشمنان از مردم غزه شد و گفت: امروز فاسدین عالم بر مردم غزه ظلم می‌کنند و امروز این مردم محتاج دعا و حمایت هستند.

کد خبر 6066588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha