۱۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۴۹

رییس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان:

ترافیک سنگین در آزادراه های استان زنجان حاکم است

ترافیک سنگین در آزادراه های استان زنجان حاکم است

زنجان-رییس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان گفت: ترافیک سنگین در آزادراه های استان حاکم است و حجم تردد در محور زنجان به میانه رو به افزایش است.

سرهنگ مهدی میناخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آغاز موج بازگشت مسافران نوروز به شهرهای خود، گفت: ترافیک سنگین در آزادراه‌های استان حاکم است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حجم ترافیک در آزادراه زنجان-تبریزو زنجان-قزوین سنگین است، افزود: ترافیک نیمه سنگین در محور زنجان به میانه و زنجان به طارم وجود دارد.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان گفت: حجم ترافیک در محورهای اصلی و آزادراه‌های استان در ساعات پایانی روز سنگین می‌شود و رانندگان با احتیاط بیشتری در محورها تردد کنند.

میناخانی با اشاره به کاهش ۳۳ درصدی تصادفات استان در ایام طرح نوروزی، افزود: علت بیشتر تصادفات، سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ، استفاده از تلفن همراه، استفاده نکردن از کمربند ایمنی و خواب آلودگی است.

وی با به اشاره به جان باختن ۸ نفر در تصادفات جاده‌ای استان طی تعطیلات نوروز، گفت: مهمترین علت فوتی‌های تصادفات رخ داده بی توجهی به جلو، ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان گفت: رانندگان برنامه ریزی کافی و مناسبی را در سفر مد نظر قرار دهند و هنگام تردد فاصله طولی را مد نظر قرار دهند و به ازای هر ۲ ساعت رانندگی زمان کوتاهی توقف کنند.

کد خبر 6066598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha